wtorek, 26 marca 2013


Coś się kończy, coś zaczyna. Jeden rozdział powstaje, a drugi kończy. Takie samo jest życie. Czasami pełne szczęścia ale pojawia się i smutek. Co to radość? Kiedy ją odczuwamy? Czy wtedy kiedy dostajemy coś na czym nam bardzo zależało? A może gdy jesteśmy przy tej osobie dzięki której zapominamy o wszystkich problemach? Świat jest pełen zagadek. Drogi niektórych ludzi łączą się ze sobą ale nie zawsz jest to dobre. Czy miłość to dobre uczucie? Często lecą łzy po policzkach zranionych osób więc po co coś takiego co rani? Czy nie lepiej pozostać samemu? Po co wylewać może łez. Zamartwiać się o drugą osobę. Po co to wszystko? Wiele osób tak myśli, ale każde z nich i tak wpada w sidła miłości.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Macie to coś napisane 5 minut temu xd. 
Może znowu zaczne pisać. Hmm ah te moje mysli. Czołgi dotarły ^^

A teraz odp i jakby co to tylko to (zbyt leniwa by kogoś nominować a i tak większość już odp).

Na sam początek pytania od Ani :d

1.Nie umiem wybrać. Zbyt dużo tego xd
2.Czekolada i groźby waszych wojsk ^^
3.ShikaTema oczywiście, SasuSaku,NaruHina i nwm co jeszcze.
4.Według mnie kurde nie mam zdani na ten temat. ZAbijcie mnie ale nie mg udzielić odpowiedzi na to pytanie. Chociaż gdyby oni żyli wszystko byłoby nudniejsze i prostsze.
5.Końcuffka.
6.Uwielbiam oglądać anime. Dzięki mojej Oldze i Wice poznałam inne anime które teraz kocham tak samo jak naszego Naruciaka.
7.Trudny wybór *myśli...i nic nie może wymyślić ;c*
8.Taaaaaaaaaaaaaak tylko szkoda,że Itaaacz nie żyje ;ccccc
9.Tak ale nie umiem rysować mogę fabułe wymyślić zaliczałoby się to ? xd
10.Czytanie książek i blogów, słuchanie muzyki typu Nirvana, Guns N' Roses ^^
11.Nie bo jestem niezdecydowanym człowiekiem który by nie wiedział jakiego anime chciałby być bohaterem :)

Od Shika i Marutemarii
1.Nie miałam co robić to się na klawiaturze wyżyłam xd
2.Anime to Naruto a manga Vampire Knight 
3.Lubię jak ktoś komentuje i krytykuje ponieważ wiem, że ktoś to czyta/ł no i mam zaciesz xd
4.Przeziębienie <3 Katar, kaszelek wracajcie xd
5.NaruSkau nie lubie ale szanuje osoby które kochają ten paring gdyż jestem tolerenacyjna :d
6.O ulubionych paringach i ogólnie jakie mi się wklikną (wiem mądre xd)
7.Nutellle laaaaaaaf
8.Nie mam rodzeństwa i tu nwm czy to dobrze czy zle bo wiekszosc narzeka a inni mowie ze fajnie (skumaj tu ludzi człeku :3)
9.Jak patrze na moje tapety w phonie, kakałkoooooooo i ogólnie słodycze i widok jakże ukochanej chemicy <3
10.Nje ;'c
11.Shikamaru od małego miałąm dobry gust xd

No to chyba zaczne nowe opo jesli chcecie? >o<

1 komentarz:

  1. Dajesz~

    Nominowałam cię do Versatile Blogger Award: http://dzienniczek-pamietniczek.blogspot.com/2014/08/versatile-blogger-award.html

    OdpowiedzUsuń